Bartoszyce 26.04.2019r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2019
Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. w Bartoszycach, w oparciu o obowiązujący w Spółce Regulamin Udzielania Zamówień o Wartości Do Kwoty 30 000 Euro, zwraca się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny na
„ Odnowienie elewacji 32-rodzinnego budynku przy ul. Struga 12D w Bartoszycach”.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Bartoszycach, NIP: 743-17-34-118, REGON: 510997470, KRS:0000044563, z siedzibą 11-200 Bartoszyce ul. Gen.Bema 40/108 reprezentowana przez Prezesa Zarządu – Panieczko Zbigniewa.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odnowienie elewacji 32-rodzinnego budynku przy ul. Struga 12D w Bartoszycach polegające na:
Wykonawcy oferujący wykonanie przedmiotu zamówienia muszą :
1) posiadać uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Ponadto :
użytkowników budynku, z zastosowaniem wyrobów dopuszczonych do obrotu w budownictwie. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac od strony zewnętrznej budynku, bez wchodzenia
do lokali mieszkalnych, wykorzystując w tym celu odpowiedni podnośnik lub rusztowanie.
3) wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy obciążają Wykonawcę a
jedynym obciążeniem dla Zamawiającego będzie uzgodnione wynagrodzenie ryczałtowe.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy kosztorysu w formie uproszczonej
na przedmiot zamówienia.
III. Termin realizacji zadania:
Oczekiwany przez Zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 31 lipca 2019r.
1) oferta powinna być złożona na dołączonym do niniejszego Zapytania Ofertowego druku Formularza
Ofertowego, celem ułatwienia Zamawiającemu wyboru najkorzystniejszej oferty.
2) przed przystąpieniem do sporządzenia oferty należy dokonać wizji lokalnej i stosownych
pomiarów, bo wszelkie prace nie ujęte w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego a niezbędne do
prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę i muszą być przez niego, na jego koszt
wykonane, bo za wykonanie całości zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe !
1) Miejsce :
- biuro Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o. o. : 11-200 Bartoszyce ul. Bema 40 pok. 108
lub
- drogą elektroniczną na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2) Termin:
- oferty należy złożyć do dnia 22 maja 2019r. do godz. 12ºº.
VII. Informacja o wyborze oferty.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty spełniającej w/w wymogi zostanie umieszczona na
stronie internetowej: www.tbs.bartoszyce.info.pl w ciągu 5 dni od dnia zakończenia naboru ofert.
Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo nie wybrania żadnej oferty bez podawania przyczyn.
VIII. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana Wykonawcy telefonicznie.
Wszelkich informacji dotyczących zamówienia udziela Prezes Zarządu TBS sp. z o. o. w Bartoszycach -
Panieczko Zbigniew , tel. 504-254-190 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy
TBS sp. z o. o. w Bartoszycach
Prezes Zarządu – Panieczko Zbigniew
Złącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
na
„Odnowienie elewacji 32-rodzinnego budynku przy ul. Struga 12D w Bartoszycach ”.
Telefon: ….................................... Adres e-mail: ….....................................
…......................... zł netto + …..................... zł VAT = …........................ zł brutto
( słownie brutto …..................................................................................................... zł)
zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym ( może być w formie uproszczonej) .
Cena ryczałtowa uwzględnia wszystkie koszty, roboty i materiały niezbędne do prawidłowego
zrealizowania przedmiotu zamówienia.
III. Warunki płatności :
Płatne przelewem w ciągu …............. dni od dnia złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego wraz
z podpisanym protokołem odbioru wykonanych prac przez stosowną komisję.
Gwarancja obejmuje całość wykonanych prac i zastosowanych materiałów.
1) cena ryczałtowa oferty zawiera wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia,
2) zapoznaliśmy się z przedmiotem zamówienia oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania
oferty, więc nie wnosimy żadnych zastrzeżeń i akceptujemy w całości warunki zamówienia,
3) posiadamy wymagane prawem uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5) oferujemy realizacje zamówienia w terminie do dnia …............................... 2019r.,
6) wszystkie informacje zamieszczone w naszej ofercie są prawdziwe.
….......................................... ….........................................................
Miejscowość i data Podpis i pieczątka Wykonawcy
Informację o wyborze oferty – ze względu na brak ofert nie wybrano wykonawcy